Jak można go rozwiązać?
Problem z uwierzytelnieniem sieci WiFi w tablecie. sugestia Nowe
Odpowiedź główna
Dyskusja przeniesiona na LenovoZone.pl: https://lenovozone.pl/forum/aplikacje-internet/topic80.html
Jak można go rozwiązać?
Dyskusja przeniesiona na LenovoZone.pl: https://lenovozone.pl/forum/aplikacje-internet/topic80.html
Komentarze
MRAF
Wystarczy zapomnieć naszą domową sieć Wi-Fi poprzez wybranie odpowiedniej opcji z menu, a następnie jeszcze raz zalogować się do niej wpisując odpowiednie hasło.
Jest jeszcze jeden niezawodny sposób dla słynnych problemów typu Wi-Fi error czy też kosztownego samoczynnego przerywania łączności WLAN w tle (takie poważne błędy występują nawet w sytuacjach nie oddalania się od anteny routera, ciągłego przebywania w tym samym miejscu domu). Chodzi oczywiście o wyłączenie i ponownie włączenie smartpfona z Androidem na pokładzie.
Oprócz tego NALEŻY sprawdzić czy nasze hasło jest prawidłowe oraz zresetować router. Jeżeli nic nie pomaga proszę sprawdzić czy nasz tablet posiada adres MAC. Jeśli tak, to należy sprawdzić czy router nie blokuje naszego urządzenia, Jeśli nie, to należy wprowadzić adres MAC naszego urządzenia. Jeśli go nie znamy to należy wysłać sprzęt na gwarancję.
Jeżeli korzystamy z innych systemów, robimy to samo analogicznie do systemu Android.
Pozdrawiam, MRAF.
2015-01-07 12:26
Wiktor
- słabego sygnału
- błędnie wpisane hasło lub złe szyfrowane
- ustawiony adres IP jako statyczny
- zła konfiguracja sieci
2014-11-11 13:09
urj291161
2014-11-28 16:19
urj291161
2014-11-28 16:24
wigrywigrywigry
Jeżeli nie zadziała sprawdzić czy hasło jest na pewno prawidłowe dla SSID.
Jeżeli masz własny router zmień ustawienia w WEP na WPA i wpisz jakiś 8-12 znakowy nowy klucz zabezpieczeń do WiFi (szczególnie takie problemy stwarzają Liveboxy)
2014-11-05 11:56
masterek
2014-12-28 17:26
Mohikanka
2014-12-14 20:33
urj291161
2014-12-15 08:21
wigrywigrywigry
2014-11-28 15:15
wigrywigrywigry
2014-12-17 00:56
Crack
2014-11-29 13:03
fiat
2014-12-13 18:31
wigrywigrywigry
2015-01-15 02:07
wigrywigrywigry
2015-01-15 02:08
taczo
2014-11-15 15:59
wigrywigrywigry
2015-01-15 02:07
wigrywigrywigry
2015-01-15 02:08
wigrywigrywigry
2015-01-15 02:09
taczo
2014-12-14 11:49
Mateo666
2014-12-15 21:05
rrafffall
2014-12-11 16:07
jadwiga
2014-12-27 16:15
marzena_duzy
2014-12-29 10:46
atarowiec
*z powodu słabego sygnału uzyskiwanego od urządzenia dostępowego
*z powodu błędnie podanych danych-hasła, nazwy sieci(SSID) -jeśli wprowadza się ją ręcznie, podania niepoprawnego zabezpieczenia lub wybrania złego kanału
*dla starszych tabletów-z powodu braku obsługi wyższych kanałów wifi(>11)
*włączonego filtrowania po adresie fizycznym(MAC) na urządzeniu dostępowym wifi i braku w nim mac`a danego tabletu
*z powodu wyłączonego DHCP-przypisywania automatycznego adresu ip dla urządzeń łączonych z urządzeniem dostępowym
*z powodu włączonego harmonogramu zadań powodującego odrzucanie urządzeń które maja podane prawidłowe dane do dostępu do sieci
2014-11-05 15:25
peterl
2014-11-05 17:18
djagacia
2014-11-09 08:17
o3dori
2015-01-09 08:32
peterl
2014-11-08 22:15
monika123
2015-01-16 12:17
peterl
2014-11-09 19:17
styczensy
2015-01-24 13:22
frufels
1. Błędnego hasła użytego w procesie łączenia się z siecią.
2. Pomyłki w wybraniu sygnału WIFI.
3. Certyfikatu, który jest potrzebny w celu uzyskania dostępu do sieci (np. Uczelnie).
4. Złej konfiguracji sieci (rodzaj szyfrowania itd) w tablecie.
2014-11-03 19:29
eandryk
2014-11-03 17:35
aposl
- słaby sygnał
- nieprawidłowe hasło
- złe szyfrowanie
- zła konfiguracja sieci
- adres IP jako statyczny
-
2014-11-11 13:16
mela
2015-01-26 22:24
mela
2015-01-26 22:55
ThePrz
2014-10-31 03:19
bodyjack
2. Bardzo slaby zasieg
3. Router z whitelistą (potrzebne wprowadzenie adresu mac)
4. Złe szyfrowanie hasła
5. Wyłączony serwer DHCP na routerze
6. Ustawiony statyczny IP w tablecie
2014-11-03 22:08
peterl
2014-11-16 12:35
artsmediablog
2014-12-27 09:56
peterl
2014-11-16 12:31
peterl
2014-11-16 12:31
peterl
2014-11-16 12:32
peterl
2014-11-16 12:32
peterl
2014-11-16 12:32
peterl
2014-11-16 12:33
peterl
2014-11-16 12:33
peterl
2014-11-16 12:34
peterl
2014-11-16 12:34
peterl
2014-11-16 12:34
peterl
2014-11-16 12:35
peterl
2014-11-16 12:36
peterl
2014-11-16 12:36
peterl
2014-11-16 12:36
peterl
2014-11-16 12:36
peterl
2014-11-16 14:00
pawlus555
2014-11-22 07:48
Gozdzik007
-wyłączyć lub włączyć wifi
-Możliwe że podaliśmy złe hasło
2014-12-12 18:35
studys
Jeżeli to nie pomoże to najlepiej wybrać Zapomnij. Po ponownym skanowaniu wybrać odpowiednią sieć i wpisać ponownie hasło.
W ostateczności można zmieniać ręcznie zabezpieczenia sieci ale opcja Zapomnij i ponowne podanie hasła najczęściej jest rozwiązaniem.
2014-12-16 23:09
adamwrotniak1973@wp.pl
2014-12-28 16:15
stobis
2014-12-29 10:59
Lenovo Polska
2020-07-26 11:59